tr?id=481253120167201&ev=PageView&noscript=1

Assessment in CLIL

Indeks katalogowy: 9783639262681

  • Dostępność: Brak
  • Czas dostawy: Realizacja 360h
  • Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
322,40 zł -10% 290,16 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 322,40 zł / SZT -10%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Atrakcyjne rabaty ponad 200 wydawców i producentów Najszersza oferta Solidne doświadczenie Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień Szybka realizacja zamówień
Opis

As an English teacher in adult education, I have noted differing behaviours in my learners in recent years: those having undergone some kind of CLIL instruction speak more self-confidently and naturally, which they account for by referring to the Austrian principle of not assessing CLIL students on the L2. This explanation prompted me to research in my English studies at Vienna University how assessment is carried out in CLIL, in particular to explore the role L2 language proficiency plays in assessment. My most significant finding was that, in spite of teachers' assertions to the contrary, they did assess language proficiency and even used it as a major criterion in grading students. As my study further shows, traditional methods of assessment such as oral exams do not do CLIL students' achievements justice. Alternative instruments are required. Devising these, however, would call for formal agreement on language criteria as well as on the weighting of content and language in exams

Szczegóły
Cechy produktu
Kategoria:
Wersja językowa:
  • angielska
Kod EAN:
  • 9783639262681
Waga opakowania [kg]:
  • 0,177
Rok Wydania:
  • 2010
Typ oferty:
  • Językowe
Wydawnictwo:
Autor ksiązki:
Język:
Komponent opis:
Wymiary ksiązki:
  • 229 x 152
Oprawa test:
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : od 18,00 zł
Za pobraniem kurier DPD : od 20,00 zł
Paczkomaty : od 10,99 zł
DPD Pickup : od 17,00 zł
Kurier DPD : od 17,00 zł
FEDEX : od 16,00 zł