Ciemna strona gastronomii
Indeks katalogowy: 9788393944804
- Dostępność: Brak
- Czas dostawy: Realizacja 360h
- Dostawa: od 10,99 zł (Paczkomaty)
- Kategoria:
- Liczba stron:
- 162
- Rok Wydania:
- 2015
- Typ oferty:
- Pozostałe
- Wydanie:
- 1
- Wydawnictwo:
- Autor ksiązki:
- Komponent opis:
- Oprawa test:
75,60 zł -10% 68,04 zł brutto / SZT
Najniższa cena z 30 dni przed aktualną obniżką: 64,64 zł / SZT +5%
Produkt - zakładka 1
Atrakcyjne rabaty Najszersza oferta Solidne doświadczenie Szybka realizacja zamówień
Opis
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz – najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
•7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
•W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
•Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
•Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz – najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
•7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
•W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
•Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
•Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Szczegóły
Kategoria: | |
Liczba stron: |
|
Kod EAN: |
|
Rok Wydania: |
|
Typ oferty: |
|
Wydanie: |
|
Wydawnictwo: | |
Autor ksiązki: | |
Komponent opis: | |
Oprawa test: |
Zapytaj o produkt
Dostawa
Za pobraniem FedEX : | od 18,00 zł |
Za pobraniem kurier DPD : | od 20,00 zł |
Paczkomaty : | od 10,99 zł |
DPD Pickup : | od 17,00 zł |
Kurier DPD : | od 17,00 zł |
FEDEX : | od 16,00 zł |